ARTYKUŁY OGŁOSZENIA FIRMY
R E K L A M A

Laweta z volkswagenami spłonęła. Okazało się, że kierowca zestawu jechał "na magnesie"

› Aktualności› Wydarzenia 17 dni temu    2.01.2018
Bartek Nawrocki
komentarzy 9 ocen 5 / 60%
A A A
 fot. Materiały WITD

Wielkopolska. W ostatnich dniach grudnia na obwodnicy Ostrowa Wlkp. doszło do pożaru lawety transportującej nowe volkswageny [ZOBACZ WIĘCJ TUTAJ]. Pojazd należał do firmy z Pleszewa. Mimo wysiłków kierowcy i strażaków - większość ładunku spłonęła.

 

R E K L A M A

Wspępnie ustalono, że przyczyna pożaru mogła być rozgrzana opona, która pękła podczas jazdy. Ogień następnie przeniósł się na przewożone samochody. Straty liczone są w setkach tysięcy złotych.

 

Szybko okazało się, że to nie koniec kłopotów przewoźnika. A w zasadzie ich początek. Policja wezwała na miejsce inspektorów Wojewódzkiej Inspekcji Transportu Drogowego z Kalisza.

 

- Inspektorzy pobrali dane cyfrowe z tachografu cyfrowego pojazdu. Kontrola wykazała nierejestrowanie zapisu w tachografie. Kierowca sam też zeznał, że poruszał się przez 25 km z Pleszewa z przyłożonym magnesem do skrzyni biegów – informuje rzecznik WITD.

 

- Kierowcę ukarano mandatem karnym w wysokości 2 tysięcy złotych, natomiast w stosunku do przedsiębiorcy wszczęto postępowanie administracyjne zagrożone karą 5 tysięcy złotych.

R E K L A M A
+ 3 głosów: 5 (60%) 2 -
    dodaj zdjęcia Masz swoje autorskie zdjęcia? Dodaj je do naszego tekstu.
    Komentarze (9)

    Serwisy internetowe jarocinska.pl, zpleszewa.pl, rawicz24.pl, gostynska.pl, krotoszynska.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze nie są moderowane. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

    dodaj komentarz› pokaż według najstarszych
    ~ Mm
    16 dni temu ocena: 60%  9
    Byli byście kierowcami zostało by wam przykładowo 30km do bazy to na pewno robili byście 11godzin pauzy.
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Kierowca
    16 dni temu ocena: 83%  8
    Magnesu by nie bylo gdyby inspekcja w calej uni tolerowala wydruki z tacho i opisy bo np zostaje mi 15km do bazy i konczy mi sie czas jazdy i weekend 45 pauza to jade robie wydruk i pisze w polsce przymna oko w niemczech na kogo sie trafi a w francji dowala 1000e wiec lepiej dla swietego spokoju przykleic i nie naruszac czasu ktore trzeba opisac
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Zenek
    16 dni temu ocena: 53%  7
    To jest nagminne w firmach transportowych. Kierowcy jeżdżą ponad siły, a ich szefów to nie interesuje, bo ma jeździć na magnesie albo na drugiej karcie. W efekcie kierowca zasypia i ginie ktoś z osobówki, bo z ciężarówką i tak nie ma szans. Kara dla właściciela firmy, która dopuszcza takie praktyki powinna być od 50000zł w górę, bo to było jest i będzie. Kierowca jeśli chce jeździć uczciwie nie popracuje w firmie, gdzie szef wymusza na nim jazdę z magnesem lub drugą kartą.
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ redzio
    15 dni temu 6
    prawo jest prawo, a kara nie powinna być 2 tys zł a o wiele wyższa.
    ~ bolek
    17 dni temu ocena: 67%  5
    No i co .Od magnesu się zapaliło.
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    R E K L A M A
    ~ Zero tolerancji dla magnesiarzy
    17 dni temu ocena: 76%  4
    Karać i jeszcz raz karać . Zbyt małe są kary finansowe skoro kierowcy nie boją się ryzykować a później stwarzją ryzyko wypadku .
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ dejw
    17 dni temu ocena: 91%  3
    i standardowo szef firmy powie że o żadnym magnesie nic nie wiedział że to samowolka kierowcy
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby komentarz zgłoszony do moderacji
    ~ Eeeee
    17 dni temu ocena: 69%  2
    Za mała ta kara
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ xxx
    17 dni temu ocena: 47%  1
    dobić leżącego...
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    R E K L A M A
    R E K L A M A